Najnowsza publikacja redakcji Poradnika Instytucji Kultury: Rachunkowość i finanse instytucji kultury. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Najnowsza publikacja redakcji Poradnika Instytucji Kultury: Rachunkowość i finanse instytucji kultury. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
[Szkolenie] Zamknięcie roku w instytucji kultury — jak zgodnie z przepisami i bezstresowo sporządzić sprawozdanie finansowe za 2022 r.?: 9 grudnia 2022 | [Webinar] Praca w godzinach nadliczbowych i dyżur pracowniczy w instytucji kultury: 14 grudnia 2022 | Wynagrodzenie pracowników kierujących instytucją kultury: 14 grudnia 2022 | [Szkolenie] Zamówienia podprogowe (do 130 000 zł) w instytucjach kultury: 13 stycznia 2023
Osoba niepełnosprawna prowadząca działalność gospodarczą, która poniosła straty na skutek powodzi musi do wniosku o przyznanie pomocy dołączyć kopię aktualnego orzeczenia o stopniu niepełnosprawności lub orzeczenia traktowanego na równi z tym orzeczeniem.
Tak zdecydował Minister Pracy i Polityki Społecznej, określając szczegółowe warunki i tryb przyznawania środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w związku z usuwaniem skutków powodzi. Jego rozporządzenie z 15 listopada 2011 r. w tej sprawie weszło w życie z dniem ogłoszenia, czyli 28 listopada 2011 r. (Dz.U. z 2011 r. Nr 256, poz. 1536). MPiPS postanowił, że fundusz w terminie 14 dni od otrzymania spełniającego wymogi wniosku, ma go rozpatrzeć i pisemnie powiadomić wnioskodawcę o wysokości przyznanych środków lub o odmowie ich przyznania z podaniem przyczyny włącznie. Jeśli jednak pieniądze zostaną przyznane, wówczas normalną koleją rzeczy jest podpisanie umowy z wnioskodawcą, w której określona zostanie: