Najnowsza publikacja redakcji Poradnika Instytucji Kultury: Rachunkowość i finanse instytucji kultury. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Najnowsza publikacja redakcji Poradnika Instytucji Kultury: Rachunkowość i finanse instytucji kultury. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
[Szkolenie] Zamknięcie roku w instytucji kultury — jak zgodnie z przepisami i bezstresowo sporządzić sprawozdanie finansowe za 2022 r.?: 9 grudnia 2022 | [Webinar] Praca w godzinach nadliczbowych i dyżur pracowniczy w instytucji kultury: 14 grudnia 2022 | Wynagrodzenie pracowników kierujących instytucją kultury: 14 grudnia 2022 | [Szkolenie] Zamówienia podprogowe (do 130 000 zł) w instytucjach kultury: 13 stycznia 2023
W Dz.U. z 31 grudnia 2014 r. pod poz. 1971 opublikowano Rozporządzenie Ministra Finansów z 18 grudnia 2014 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie sposobu przesyłania deklaracji i podań oraz rodzajów podpisu elektronicznego, którym powinny być opatrzone.
Poza bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym ważnym certyfikatem bezpieczeństwa przepisy przewidują możliwość opatrywania dokumentów innym podpisem elektronicznym zapewniającym autentyczność deklaracji i podań.
Do listy formularzy podatkowych określonych w § 5 zmienianego rozporządzenia, które można opatrywać tym uproszczonym podpisem elektronicznym, dołączono m.in. formularze podatkowe składane przez płatnika podatku dochodowego od osób fizycznych (PIT-11, PIT-8C, PIT-40, PIT-4R, PIT-8AR, IFT-1/IFT-1R).
Rozporządzenie weszło w życie 1 stycznia 2015 r.