Najnowsza publikacja redakcji Poradnika Instytucji Kultury: Rachunkowość i finanse instytucji kultury. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Najnowsza publikacja redakcji Poradnika Instytucji Kultury: Rachunkowość i finanse instytucji kultury. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
[Szkolenie] Zamknięcie roku w instytucji kultury — jak zgodnie z przepisami i bezstresowo sporządzić sprawozdanie finansowe za 2022 r.?: 9 grudnia 2022 | [Webinar] Praca w godzinach nadliczbowych i dyżur pracowniczy w instytucji kultury: 14 grudnia 2022 | Wynagrodzenie pracowników kierujących instytucją kultury: 14 grudnia 2022 | [Szkolenie] Zamówienia podprogowe (do 130 000 zł) w instytucjach kultury: 13 stycznia 2023
Pytanie dotyczy stosowania kodu GTU_12 w pliku JPK VAT.
Czy powinny być w nim oznaczane kodem GTU_12 następujące czynności:
sprzedaż usługi pod nazwą „promocja firmy podczas wydarzenia”, na którą składa się umieszczenie logo sponsora na plakatach, wymienienie sponsora podczas wydarzenia oraz umieszczenie baneru reklamowego na terenie wydarzenia;
umowa brokerska, na podstawie której za wynagrodzeniem instytucja kultury wyświetla kampanie reklamowe (gotowe spoty) przed określonymi seansami kinowymi;
usługa polegająca na wynajmie powierzchni pod działalność gastronomiczno-handlową w czasie imprezy na wyłączność?
Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.
Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.
Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.
Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.