Najnowsza publikacja redakcji Poradnika Instytucji Kultury: Rachunkowość i finanse instytucji kultury. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Najnowsza publikacja redakcji Poradnika Instytucji Kultury: Rachunkowość i finanse instytucji kultury. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
[Szkolenie] Zamknięcie roku w instytucji kultury — jak zgodnie z przepisami i bezstresowo sporządzić sprawozdanie finansowe za 2022 r.?: 9 grudnia 2022 | [Webinar] Praca w godzinach nadliczbowych i dyżur pracowniczy w instytucji kultury: 14 grudnia 2022 | Wynagrodzenie pracowników kierujących instytucją kultury: 14 grudnia 2022 | [Szkolenie] Zamówienia podprogowe (do 130 000 zł) w instytucjach kultury: 13 stycznia 2023
Do wzięcia udziału w konkursie pod takim hasłem zachęca wrocławskie Biuro Promocji Miasta. To już 6. edycja konkursu.
Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych filmów oddających oryginalny charakter i klimat Wrocławia. Filmy muszą być krótkie — 15-, 30- lub 60-sekundowe — i powinny stanowić interpretację hasła konkursowego. Uczestnicy będą mogli pokazać, jak miasto ich inspiruje, czym przyciąga, co sprawia, że czują się w nim dobrze — jaki jest ich Wrocław.
Konkurs ma charakter otwarty — jest skierowany zarówno do amatorów, jak i zawodowców, do osób indywidualnych, zespołów oraz agencji reklamowych. Tegoroczny konkurs ma nową formułę. Jest to konkurs na krótki film o Wrocławiu (a nie — jak w poprzednich edycjach — na typowy film promocyjny o Wrocławiu). Prace można nadsyłać do 30 września 2013 r. Zwycięzca może liczyć na nagrodę główną — 10 000 zł.