Najnowsza publikacja redakcji Poradnika Instytucji Kultury: Rachunkowość i finanse instytucji kultury. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Najnowsza publikacja redakcji Poradnika Instytucji Kultury: Rachunkowość i finanse instytucji kultury. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
[Szkolenie] Zamknięcie roku w instytucji kultury — jak zgodnie z przepisami i bezstresowo sporządzić sprawozdanie finansowe za 2022 r.?: 9 grudnia 2022 | [Webinar] Praca w godzinach nadliczbowych i dyżur pracowniczy w instytucji kultury: 14 grudnia 2022 | Wynagrodzenie pracowników kierujących instytucją kultury: 14 grudnia 2022 | [Szkolenie] Zamówienia podprogowe (do 130 000 zł) w instytucjach kultury: 13 stycznia 2023
Skoro nadszedł wrzesień, to czas pomyśleć o szkole. Pamiętajmy, że szkoła to nie tylko uczniowie, a uczyć powinni się także nauczyciele.
Muzeum Historii Żydów Polskich Polin w Warszawie to miejsce, które z pewnością warto podglądać w kontekście otwartości i budowania relacji z nauczycielami.
Na stronie muzeum w zakładce Program edukacyjny — Nauczyciele można znaleźć ogromną bazę wiedzy, na którą składają się m.in. pakiety edukacyjne przeznaczone dla poszczególnych grup wiekowych, artykuły i publikacje metodyczne, archiwum dyskusji i wykładów, zebrany spis portali edukacyjnych związanych z II wojną światową, filmy, a od niedawna także pakiet materiałów pozwalających przygotować się do rozmów z dziećmi o wojnie.
Dodatkowo Polin prowadzi okresowo warsztaty przeznaczone dla nauczycieli. W ostatnim tygodniu sierpnia zorganizował Letnią Szkołę Otwartą — cykl spotkań online dotyczący nauczania o Zagładzie i II wojnie światowej.
Wykłady zaplanowano w idealnym okresie, gdy nauczyciele jeszcze nie mieli lekcji z uczniami, a już byli w pracy, przygotowując się do rozpoczęcia nowego roku szkolnego. Już takie działanie świadczy o znakomitej znajomości grupy odbiorców — ich potrzebach, rytmie pracy i możliwościach.