Zastępca burmistrza, jako przedstawiciel władz samorządu terytorialnego, ma dostęp do dokumentów i może zainicjować kontrolę organizatora. Razem z radcą prawym organizatora złożył on jako osoba fizyczna wniosek o informację publiczną, a także zażądał poświadczonych za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentów finansowych od samorządowej instytucji kultury.
Czy instytucja kultury ma obowiązek udzielić informacji zgodnie z przepisami o dostępie do informacji publicznej?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.