Najnowsza publikacja redakcji Poradnika Instytucji Kultury: Rachunkowość i finanse instytucji kultury. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Najnowsza publikacja redakcji Poradnika Instytucji Kultury: Rachunkowość i finanse instytucji kultury. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
[Szkolenie] Zamknięcie roku w instytucji kultury — jak zgodnie z przepisami i bezstresowo sporządzić sprawozdanie finansowe za 2022 r.?: 9 grudnia 2022 | [Webinar] Praca w godzinach nadliczbowych i dyżur pracowniczy w instytucji kultury: 14 grudnia 2022 | Wynagrodzenie pracowników kierujących instytucją kultury: 14 grudnia 2022 | [Szkolenie] Zamówienia podprogowe (do 130 000 zł) w instytucjach kultury: 13 stycznia 2023
W ostatniej chwili wycofała się duża grupa klientów na przedstawienie? Nie ma już czasu na zapełnienie widowni tradycyjną sprzedażą biletów? Albo istnieje obawa, że w wakacje Twoja widownia będzie świecić pustkami?
Jest już na to sposób. I z powodzeniem — obok firm z różnych branż — korzystają z niego teatry i organizatorzy np. koncertów w dużych ośrodkach miejskich.
Sięgają po ogłoszenia na coraz bardziej popularnych portalach specjalizujących się w tzw. zakupach grupowych. Ostatnio w taki sposób można było kupić bilety na spektakle warszawskich teatrów: Capitol i Bajka oraz na koncert Carlosa Santany. Bilety sprzedawane są co prawda ze zniżką (np. 50%), ale dzięki masowym zakupom z ofertą można dotrzeć do ogromnej ilości osób.
Zalety ogłoszeń na portalach grupowych zakupów to:
Co ważne, samo umieszczenie ogłoszenia jeszcze nic nie kosztuje. Portale z reguły pobierają jedynie część wpływów od sprzedaży.