Najnowsza publikacja redakcji Poradnika Instytucji Kultury: Rachunkowość i finanse instytucji kultury. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Najnowsza publikacja redakcji Poradnika Instytucji Kultury: Rachunkowość i finanse instytucji kultury. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
[Szkolenie] Zamknięcie roku w instytucji kultury — jak zgodnie z przepisami i bezstresowo sporządzić sprawozdanie finansowe za 2022 r.?: 9 grudnia 2022 | [Webinar] Praca w godzinach nadliczbowych i dyżur pracowniczy w instytucji kultury: 14 grudnia 2022 | Wynagrodzenie pracowników kierujących instytucją kultury: 14 grudnia 2022 | [Szkolenie] Zamówienia podprogowe (do 130 000 zł) w instytucjach kultury: 13 stycznia 2023
Biblioteka jest samorządową (powiatową) instytucją kultury.
Czy biblioteka ma obowiązek przyjmować i rozpatrywać skargi i wnioski na podstawie art. 221–259 Ustawy z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (dalej: kpa)?
Czy w tym celu należy wprowadzić regulamin przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków?
Czy dyrektor biblioteki ma obowiązek przyjmowania czytelników przynajmniej raz w tygodniu po godzinach pracy?
Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.
Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.
Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.
Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.
Słowa kluczowe: biblioteka • regulamin wypożyczania • skarga administracyjna